معرفی سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1396/9/12 - 15:24 | 
با برگزاری انتخابات، دکتر محتشم محبی به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی انتخاب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر بهروز میرزایی در سمت ریاست دانشکده، گفت: دکتر محشم محبی سرپرست جدید دانشکده نیز یک فرد خلاق بوده و به عنوان مشاور در طرح های عمرانی دانشگاه فعالیت داشتند.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک تلاش می کنیم دانشکده های دانشگاه از نظر معنوی به استقلال برسند، افزود: امیدواریم با تلاش و همت کارکنان، دانشکده های دانشگاه برای خود یک هویت در استان باشند.
صادقی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون شاهد فضایی آرام و بدون تنش در دانشکده فنی و مهندسی بوده ایم، ادامه داد: جای بسی خرسندی است که معاونت ها، دانشکده ها و ادارات دانشگاه به صورت فعال در حال فعالیت هستند.
دکتر علی اشرف سلطانی طولارود مشاور اجرایی رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی نیز در خصوص نحوه برگزاری انتخابات گفت: انتخابات هر دانشکده بر عهده اعضای هیات علمی همان دانشکده است و امید می رود رئیس منتخب با همدلی و همکاری با سایر اعضای هیات علمی دانشکده در جهت پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه قدم های مثبتی بردارد.
وی با بیان اینکه برای ریاست دانشکده فنی و مهندسی دکتر مجید پاسبانی خیاوی، دکتر سیدجلال سیدشنوا، دکتر محتشم محبی و دکتر بهروز میرزایی ضیاپور نامزد شده بودند، افزود: با برگزاری مرحله اول سه نفر به دور دوم راه یافتند و از این بین بعد از انصراف دکتر مجید پاسبانی خیاوی در دور دوم، رقابت بین دکتر سیدجلال سیدشنوا و دکتر محتشم محبی ادامه پیدا کرد.
سلطانی طولارود اضافه کرد: نهایتا دکتر محتشم محبی دانشیار گروه مهندسی عمران با 28 رای از 52 رای ماخوذه به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی انتخاب شد.
دکتر محتشم محبی سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه انتخابات این دانشکده به دور از مسائل حاشیه ای برگزار شد، اظهارامیدواری کرد: قدم ها و نگرش های مثبت رئیس سابق دانشکده را حفظ کرده و آنها را ارتقا خواهیم داد.
وی ادامه داد: با انجام برنامه ریزی های کوتاه مدت و دراز مدت ساماندهی لازم برای اتاق های اساتید و کلاس های آموزشی انجام خواهیم داد.
دکتر بهروز میرزایی رئیس سابق دانشکده نیز با بیان اینکه فضای دانشکده فنی و مهندسی طوری است که به راحتی می توان به اهداف مدنظر دست یافت، افزود: انتخابات اخیر همدلی، از خودگذشتگی و صمیمت را در دانشکده فنی و مهندسی ثابت کرد.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات دکتر بهروز میرزایی تجلیل و حکم سرپرستی دکتر محتشم محبی به وی اعطا شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2165 بار   |   دفعات چاپ: 584 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر