افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان در دانشکده کشاورزی مشگین شهر

 | تاریخ ارسال: 1396/8/21 - 11:48 | 
دکتر مهدی جودی سرپرست دانشکده کشاورزی مشگین شهر اعلام کرد که در سالتحصیلی 97-96 تعداد دانشجویان دانشکده کشاورزی مشگین شهر به طور قابل توجهی افزایش یافته و شاهد رشد حدود دویست درصدی در تعداد ثبت نام کنندگان می باشیم.
دکتر جودی اشاره نمودند که برای اولین بار در تاریخ فعالیت دانشکده در رشته های مقطع کاردانی نیز دانشجو ثبت نام شده و کلاس های این رشته ها فعال شده است.
ایشان دلیل افزایش تعداد دانشجویان را اطلاع رسانی مناسب در سطح شهرستان، استقبال اهالی شهرستان از دانشگاه دولتی برای ادامه تحصیل و خدمت رسانی بیشتر از سوی دانشکده به دانشجویان عنوان کردند.
سرپرست دانشکده کشاورزی مشگین شهر در ادامه افزودند با توجه به وجود پتانسیل های مختلف در بخش کشاورزی (از جمله باغبانی)، صنعت و توریسم این شهرستان، ضروری است که رشته های متناسب با نیاز شهرستان در سطح دانشکده مشگین شهر دایر شود، تا از طریق پرورش کارشناسان توجه علمی بیشتری به مسائل و مشکلات بخش های مذکور شود.
گفتنی است دانشکده کشاورزی مشگین شهر از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون در سه رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و دو رشته در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.


CAPTCHA