نشست اتحادیه دانشگاه ‌های آسیای میانه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌ شود

 | تاریخ ارسال: 1396/8/21 - 08:51 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه‌ های آسیای میانه طی هفته جاری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی با بیان این مطلب گفت: این نشست روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 آبان ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این نشست دو روزه روسا و هیات های دانشگاهی از شمالغرب ایران و کشورهای گرجستان، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان،  قرقیزستان، افغانستان و مقدونیه و همچنین دانشگاه ‌های استان اردبیل حضور خواهند داشت، ادامه داد: همچنین در این نشست مسئولان امور بین الملل وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.
صادقی هدف از این نشست را رایزنی برای بین المللی ‌سازی و روش‌ های تعامل مشترک در دانشگاه‌ های آسیای میانه عنوان کرد و گفت: در کنار این نشست، جلسه مشترک جداگانه با هیات گرجستانی و قرقیزستانی برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه ‌های جانبی این نشست، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه ارائه برنامه‌ های بین ‌المللی توسط دانشگاه‌های حاضر در نشست و نمایشگاه نقشه‌ های تاریخی خلیج فارس توسط موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی می ‌باشد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1873 بار   |   دفعات چاپ: 299 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر