نشست تخصصی استکبارستیزی با حضور سردار نوعی اقدم به مناسبت 13 آبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد نشست تخصصی استکبارستیزی با حضور سردار نوعی اقدم به مناسبت ۱۳ آبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/8/9 - 19:40 | 
نشست تخصصی استکبارستیزی با حضور سردار نوعی اقدم به مناسبت ۱۳ آبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست تخصصی استکبارستیزی روز سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ با حضور سردار رحیم نوعی اقدم، ریاست دانشگاه، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و شرکت کنندگان در جلسه برگزار شد.
 
در ابتدای برنامه دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان برنامه و ادای احترام به پیشگاه شهداء، علما و دانشمندان و رهبر انقلاب گفت: امیدواریم یک روزی برسد که در سرتاسر جهان خبری از استکبار نباشد.
دکتر صادقی یاد و خاطره ۱۳ آبان روز استکبارستیزی را گرامی داشته و گفت تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام با استقبال و حمایت عموم ملت ایران روبرو شد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: امیدوارم همیشه و در همه حال در برابر استکبار و زورگویی و ظلم سر خم نکنیم.
در ادامه جلسه حجت الاسلام عبداله حسنی از سردار نوعی اقدم بخاطر دفاع از کشور ایران در طول  هشت سال جنگ تحمیلی و نیز دفاع از حریم و حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه تقدیر و تشکر نمود و گفت: انقلاب اسلامی همه بشریت را در دنیا آگاه کرده است.
حجت الاسلام حسنی ادامه داد: به برکت خون شهداء و به برکت رهبر انقلاب اسلامی امروز دنیا فهمیده که آمریکا بزرگترین استکبار جهانی است و جای پایی در هیج جا ندارد و نخواهد داشت.
در بخش سوم برنامه نشست تخصصی با  سخنان سردار رحیم نوعی اقدم آغاز شد.
در ابتدا سردار نوعی اقدم به حضور مهمانان جلسه و تمامی شنوندگان عرض ادب و احترام نموده و پیشرفت و موفقیتهای خود را مدیون معلمان آموزش و پرورش و  اساتید در دانشگاه دانست.
سردار نوعی اقدم گفت: سربازان اسلام در سخت ترین شرایط در جبهه ها ایستاده اند تا شما با عزت و افتخار زندگی کنید و در اوج عزت و امنیت انجام وظیفه نمایید.
سردار بیان نمود: جنایتی که داعش در سوریه انجام داه تا بحال بشریت به خود ندیده،جنایتی که فقط شباهتش به جنایت روز عاشوراست.
وی افزود: ما با عزت و افتخار ایستاده ایم تا کوچکترین غبار غم و اندوه بر پیشانی شما ننشیند و با نشاط و خوشحالی دست به دست هم دهید و افراد جامعه را تربیت کنید و انسانها را بسازید و ارزشها و باورها را در آنها ایجاد کنید و روحیات اینها را نتظیم و تصحیح بکنید و این گونه انسانها را برای آینده مملکت آماده کنید.

ایشان ادامه داد: ما از وقتی بعد از جنگ استقلال پیدا کردیم آمریکا با ما مشکل پیدا کرد و گفت ما نباید باشیم. 
 وی اظهار نمود: علت اینکه آمریکا گروههای تروریستی القائده، طالبان و داعش را بوجود آورد این بود که منطقه را برای ایران ناامن کند دلیلش این بود که همه این کارها را انجام داد تا ما نباشیم اما نتوانست. 
وی تأکید نمود: ما در مقابل آمریکا هر چقدر کوتاه بیاییم آنها نمی پذیرند مگر اینکه ما نباشیم.

ایشان ادامه داد: سه سال است اتحادیه اروپا بطور پی در پی کلید قطار نمادین گردشگری دنیا را به ایران می دهد چون ایران امن ترین کشور دنیاست.
وی تأکید نمود: خط مقدم نبرد و میدان ما در مقابل دشمن، سوریه است و خط مقدم آمریکا در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی اسرائیل است.
سردار رحیم نوعی اقدم گفت: ما بطور قدرتمندانه در سوریه و عراق پیروز شدیم و آمریکا در عراق و سوریه کیش و مات شد. آمریکائیها هم در بُعد نظامی و هم در بُعد سیاسی در عراق و سوریه شکست خوردند و خداوند به وعده «إن تَنصروا الله یَنصرکُم و یُثبت أقدامَکُم» در سوریه عمل کرد و نتیجه این نصرت آن بود که  امروز گروه تروریستی داعش در عراق ۳% و در سوریه ۱۰% باقی مانده است و در حال نابودی است.
در پایان برنامه سردار نوعی اقدم به دانشگاهیان گفت:خواهش من از شما این است که پیام این افتخار، این قدرت و پیروزی در دل جوانان گذاشتن وظیفه شماست و در پیشگاه وجدان خود و در پیشگاه شهداء مسئولیت و وظیفه شما این است که قهرمان سازی را با جدیت، تلاش و برنامه ریزی انجام دهید.
برنامه با تجلیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از سردار سرافراز رحیم نوعی اقدم پایان یافت.
 
 
دفعات مشاهده: 894 بار   |   دفعات چاپ: 275 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA