رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: حضور حداکثری دانشگاهیان استان اردبیل در راهپیمایی 13 آبان

 | تاریخ ارسال: 1396/7/29 - 15:16 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان حضور حداکثری داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی در جلسه شورای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی محور فعالیت دانشگاه های استان هستند، گفت: در آستانه 13 آبان قرار داریم که امیدواریم برنامه های باشکوهی در این راستا در دانشگاه ها برگزار شود.
وی افزود: هدف ما حمایت از حق و مردم بوده و هدف استکبار ظلم و بیدادگری است و با توجه به این مقوله استکبار جهانی هیچ وقت با ما کنار نمی آید.
صادقی با بیان اینکه ما هیچ موقع منافع اسلام و امت را فدای استکبار نخواهیم کرد، ادامه داد: هدف ما در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی یکی است و با استکبار کنار نمی آییم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه دانشجویان اصلی ترین نیروهای بالنده دانشگاه ها هستند، تصریح کرد: دانشجویان قطعا از مسئولان پرشورتر هستند و در همین راستا باید محور فعالیت های فرهنگی قرار گیرند.
حجت الاسلام والسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از انسجام دانشگاه ها در برگزاری مراسم عزاداری دانشگاهیان در بازار اردبیل، اظهارامیدواری کرد: برای سال های آتی حضور حداکثری دانشگاهیان در چنین مراسماتی برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه نظام، مردم و نیروی ارزشی سپاه، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، نیروهای ارزشی سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشور ما جزو امن ترین کشورهای منطقه می باشد.
حسنی با تاکید بر اینکه دشمنی استکبار با ایران در خصوص مسائل اعتقادی است، افزود: در حال حاضر صدور و توسعه انقلاب اسلامی به سراسر جهان آغاز شده و ترس دشمن از این عامل مهم است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به حضور پررنگ دانشجویان در برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انسجام عظیم دانشگاهیان استان اردبیل در راهپیمایی 13 آبان درس بزرگی برای استکبار و خاموش کردن توطئه های دشمنان خواهد بود.
دکتر عباس فنی اصل رئیس شورای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل نیز به فعال سازی تشکل های اسلامی دانشجویان در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: انتظار می رود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های استان فعال تر شود.
وی با تاکید به مشارکت و هم افزایی در برگزاری های برنامه های فرهنگی دانشگاه ها، افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته دانشگاهیان استان در قالب یک حرکت جمعی در راهپیمایی روز 13 آبان حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: در راهپیمایی امسال حمایت از سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
در ادامه رئیس سازمان بسیج اساتید استان و روسا و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های استان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1778 بار   |   دفعات چاپ: 196 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر