دکتر صادقی: دانشگاه محقق اردبیلی رتبه 21 را در رشد علمی و تولید مقاله دارد

 | تاریخ ارسال: 1396/7/23 - 13:39 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه رتبه 21 را در رشد علمی و تولید مقاله در بین 60 دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی در آئین استقبال از دانشجویان ورودی 96 با بیان این مطلب افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در مسیر ارتقا و رشد قرار دارد و باید باهم و در کنار هم این مسیر را ادامه داده و موجب شتاب رشد علمی دانشگاه باشیم.
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: علیرغم اینکه منطقه و استان، منطقه محرومی محسوب می شود اما دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه های کشور در رده متوسط به بالا قرار دارد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این دانشگاه در زمینه صعود دانشجویان به المپیاد در بین 11 دانشگاه شمالغرب کشور رتبه دوم را کسب کرده است.
صادقی افزود: دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفته اند که نشان از جایگاه علمی اساتید این دانشگاه است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همه ما مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ولایت هستیم.
وی افزود: ما بهترین نیروهای خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب و حرم از دست دادیم تا امروز یک نفر از داعشی ها هم جرات ورود به کشور را نداشته باشد.
حسنی با بیان اینکه همه ما مدیون درایت و تدبیر مقام معظم رهبری هستیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تمام وجود خویش را برای امنیت کشور به کار گرفته است بنابراین باید ما هم در قبال مقام معظم رهبری ادای دین کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشجویان باید از همین الان آینده و مسیرشان را انتخاب کنند و این مسیر باید ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و مسیر الهی باشد.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: باید صداقت، اخلاق، مردمداری، امانتداری و دینداری را پیشه کار و زندگی خود قرار دهیم تا بتوانیم در مسیر الهی حرکت کرده باشیم.
مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حراست دانشگاه محقق اردبیلی یک حراست فرهنگی است، هر چند که امنیت هم نیاز است.
وی با اشاره به اینکه کارت دانشجویی دانشگاه یک کارت چند منظوره است، افزود: کارت دانشجویی دارای 16 حافظه است که فعلا دو حافظه آن مورد استفاده قرار می گیرد.
دستور با بیان اینکه اگر در خوابگاه دوستی باب میل فرد نبود، می توانیم فرد را جابجا کنیم، تصریح کرد: دانشجویان هرگونه مسائل مربوط به خوابگاه را به مسئولان خوابگاه ها اطلاع بدهند و مطمئن باشند که به این مسائل و مشکلات رسیدگی می کنیم و باید هرگونه خروج از خوابگاه هم با هماهنگی قبلی باشد.
مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان باید هنر نه گفتن را یاد بگیرند، ادامه داد: هرگونه اردوی خارج از دانشگاه ممنوع است
دستور ادامه داد: اگر کسی به اعتقادات دینی دانشجویان شبهه ای وارد کرد که نتوانست به آن پاسخ دهد، می تواند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند.
مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: انس با خدا، بهترین راه برای دوری از خانواده و فتح بابی برای رهایی از تنهایی است.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2367 بار   |   دفعات چاپ: 223 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر