بسیجیان دانشگاه با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند

 | تاریخ ارسال: 1396/7/1 - 11:04 | 
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم و سالروز شروع سالتحصیلی، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام  این دانشگاه، با شهدا تجدید میثاق کردند.
AWT IMAGE
دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما از شهدا و رفتارها و ایثارگری های آنها راضی هستیم، تصریح کرد: مساله مهم این است که شهدا از کارکرد و اعمال ما راضی باشند.
وی با اشاره به اینکه شهدا دیده بان انقلاب و نظام هستند، ادامه داد: در نظر داریم که یک مرکز فرهنگی با کاربردهای مختلف در این محل را داشته باشیم.
صادقی با بیان اینکه باید بیشتر از این در خدمت شهدا و آرمان های آنها باشیم، تشریح کرد: المان شهدا را در محل مدفن شهدای گمنام دانشگاه نصب کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: روز اول مهر با شهدا تجدید میثاق می کنیم تا بگوییم که ادامه دهنده راه و اهداف آنها هستیم.
وی با اشاره به آغاز دهه اول ماه محرم اضافه کرد: باید از قیام عاشورا درس بگیریم چرا که این قیام سراسر درس و عبرت است.
حسنی با اشاره به اینکه خواص در قیام عاشورا نمره قبولی نگرفتند، ادامه داد: خواص و علما باید همیشه و در همه حال مراقب بوده و چشم و گوششان با ولی زمان باشد.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل افزود: در هر لحظه خطر ما را تهدید می کند و باید با شناسایی خطرات موجود، در مسیر ولی زمان حرکت کرد تا در تله گرفتار نشویم.
وی با اشاره به اینکه دانشگاهیان باید خودشان روشنگری کنند، اضافه کرد: اگر روشنگری ها و هدایت نباشد، دوباره ولی زمان را سر می بُرند.
یادآور می شود عطرافشانی قبور شهدای گمنام، مداحی و قرائت فرازی از زیارت شهدا و مرثیه خوانی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.


 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1327 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر