همایش ها

اخبار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی: مسئولان خوابگاه ها مبتکر باشند
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسئولان خوابگاه های دانشجویی باید خلاق و مبتکر باشند.
AWT IMAGE
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصلی در مراسم توجیهی مسئولان خوابگاه های دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: خدمت به دانشجویان حساسیت های ویژه ای دارد و تنها با عمل به بخشنامه ها و دستورالعمل ها نمی توان موجب مطلوبیت زندگی دانشجویان در خوابگاه ها شد.
وی با بیان اینکه باید مسئولان خوابگاه ها مسائل و مشکلات را پیش بینی کنند، تصریح کرد: با پیش بینی مسائل می توان راهکارها و چاره اندیشی هایی در این زمینه داشت تا مشکلات احتمالی مانعی برای ارائه خدمات نباشند.
فنی اصل با اشاره به اینکه 118 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تحت پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: تلاش می کنیم این دانشجویان به صورت کار دانشجویی در دانشگاه فعالیت کرده و درآمد داشته باشند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 70 میلیون تومان به دانشجویان نیازمند دانشگاه کمک کرده ایم تا نیازهای خود را مرتفع نمایند.
وی با اشاره به اینکه برای دانشجویان نخبه در هزینه خوابگاه ها 50 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم، افزود: فروشگاه های خوابگاه ها را هم به صورت رایگان به دانشجویان نیازمند داده ایم تا از این طریق درآمدزایی داشته باشند.
مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسائل را نباید ساده بگیریم بلکه باید با حساسیت کارها را پیگیر باشیم تا مشکلات خاصی پیش نیاید.
وی با بیان اینکه مسئولان خوابگاه ها با دو مساله روبرو هستند، تصریح کرد: یکی از این مسائل، اموال خوابگاه ها است که باید طبق چارچوب های قانونی به دانشجویان تحویل داده شده و از آنها صیانت شود.
دستور با اشاره به اینکه دانشجویان مساله دیگر مسئولان خوابگاه ها هستند، ادامه داد: اولین روزهای کاری در آغاز سال تحصیلی از مهمترین روزها هستند چرا که برخورد مسئولان خوابگاه ها با دانشجویان می توانند ذهنیت مثبت یا منفی در آنها ایجاد کند.
مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: باید رفتار و گفتار مسئولان خوابگاه ها مناسب محیط دانشگاه باشد.
دکتر اسماعیل گلی سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در شش ماهه اول سال سه محور را سرلوحه کار خود قرار داده ایم، تصریح کرد: الکترونیکی کردن خدمات دانشجویی یکی از این محورها بود که فعال کردن گیت ورودی و خریداری و نصب دوربین های مداربسته در این راستا انجام شد.
وی درآمدزایی و جذب اعتبارات را محور دیگر فعالیت های شش ماهه مدیریت دانشجویی برشمرد و افزود: با اسکان مهمانان تابستانی حدود یک میلیارد تومان درآمد داشته ایم.
گلی تعمیرات خوابگاه ها را سومین محور برشمرد و ادامه داد: تعمیر خوابگاه های مختلف را در دستور کار قرار داده بودیم که این تعمیرات انجام شد.
یادآور می شود در پایان این مراسم با اهدای لوح و جوایزی از مسئولان خوابگاه ها تجلیل شد.

1396/6/22 | ساعت : 11:50