انتخاب آقایان مهدی قاسمی و علی مرادی به عنوان کارمندان نمونه دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه محقق اردبیلی در هفته دولت

 | تاریخ ارسال: 1396/6/12 - 08:02 | 
مراسم گرامیداشت روز کارمند به مناسبت هفته دولت در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
دکتر محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هدف اصلی باید کسب رضایت خداوند باشد، تصریح کرد: فلسفه کارمند نمونه بودن خودارتقا بخشی است.
وی با بیان اینکه همه ما می توانیم کارمند نمونه و قابل تقدیر باشیم، ادامه داد: باید خودمان را تقویت و رشد دهیم تا بتوانیم به ارتقای سیستم هم کمکی کرده باشیم.
نریمانی با اشاره به اینکه کارمندان نقش اصلی را در حوزه آموزشی و پژوهشی ایفا می کنند، اضافه کرد: باید این مساله را باور داشته باشیم تا بتوانیم زمینه تغییرات مثبت به نفع دانشگاه را فراهم کنیم.
قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی از معدود دانشگاه های کشور است که کارمندان آن علاوه بر فعالیت در حوزه های کاری خود، مقالات علمی-پژوهشی و کتاب می نویسند که این نشان دهنده سطح علمی بالای آنها است و جای بسی خوشحالی دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه هدف باید خدمت به مردم و ارباب رجوع باشد، یادآور شد: نباید کسی به خاطر انجام کارهایش بر سر دانشجو منت بگذارد چرا که وجود ما در دانشگاه به دلیل حضور دانشجویان است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هر روز، روز کارمند است چرا که کارمندان هر روز برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
وی با اشاره به اینکه همه ما در خانواده دانشگاه باهم همکار هستیم، افزود: باید بر اساس برخی اصول با یکدیگر تعامل داشته باشیم تا بتوانیم بیشتر برای ارتقای دانشگاه تلاش کنیم.
حسنی با بیان اینکه هر کسی ثمره سعی و تلاش خود را می گیرد، تصریح کرد: خداوند متعال در همه حال شاهد اعمال، رفتار و گفتار ما است و باید در زمان انجام وظیفه رضایت الهی را هم در نظر بگیریم و با حسن خلق رفتار کنیم.
دکتر مهرداد محرم زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسئولان و دست اندرکاران به دنبال همسان سازی افزایش حقوق کارمندان به مانند اعضای هیات علمی هستند که این می تواند خبر خوشی برای کارمندان باشد.
وی با اشاره به اینکه کارمندان نمونه بعد از سنجش با شاخص ها مشخص شده انتخاب شدند، اظهار کرد: کمیته ویژه ای انتخاب کارمندان را مورد بررسی قرار داده و این افراد را انتخاب کردند.
محرم زاده با اشاره به اینکه از سال آینده انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس دستورالعمل مستقل انجام می شود، ادامه داد: با تدوین این دستورالعمل یک مرجع برای انتخاب کارمندان نمونه خواهیم داشت.
خاقان آزاد دبیر شورای کارمندان دانشگاه گفت: باید کارمندان نمونه الگویی برای کارمندان بخش های مختلف باشند.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که مسائل صنفی کارمندان را پیگیری کرده و مسائل و مشکلات را مرتفع نماییم که در این باره همکاری رئیس و مسئولان دانشگاه قابل تقدیر است.
یادآور می شود در این برنامه از آقایان مهدی قاسمی و علی مرادی به عنوان کارمندان نمونه دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.
AWT IMAGE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AWT IMAGE


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1279 بار   |   دفعات چاپ: 243 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر