صعود دانشجویان بسیجی پسر دانشگاه محقق اردبیلی به قله سبلان

 | تاریخ ارسال: 1396/5/18 - 13:21 | 
دانشجویان بسیجی پسر دانشگاه محقق اردبیلی به قله سبلان صعود کردند.
AWT IMAGE
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم بدرقه دانشجویان بسیجی به قله سبلان، گفت: این صعود توسط بسیج دانشجویی استان اردبیل انجام می شود و جمعی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی نیز در آن حضور دارند.
وی جایگاه بسیج در عرصه های مختلف معنوی، فرهنگی، علمی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی را ارزشمند دانست و افزود: دانشگاه محقق اردبیلی از چنین برنامه هایی که توسط بسیج دانشجویی اجرا می شود، استقبال می کند.
فنی اصل تصریح کرد: بسیجیان باید علاوه بر انجام کار تشکیلاتی در بسیج دانشجویی، به بعد معنوی امور نیز توجه داشته باشند؛ چراکه بسیج امانت خون جوانان و شهداست.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بسیجیان در جهت تحقق آرمان های نظام اسلامی و شهدای انقلاب قدم بر میدارند، افزود: امید می رود دانشجویان با در نظر گرفتن اهداف الهی فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه محقق اردبیلی همانند گذشته از فعالیت های بسیج دانشجویی در زمینه های مختلف حمایت می کند.
فنی اصل به بیان ضرورت ترویج ورزش در بین نسل جوان پرداخت و گفت: دانشجویان در کنار تحصیل از ورزش غفلت نکنند؛ چراکه سلامتی بدن به ورزش و تحرک وابسته است.
گفتنی است سبلان از کوه‌ های مرتفع ایران است که در شمالغرب این کشور و در استان اردبیل قرار دارد. سبلان سومین قله بلند ایران پس از دماوند به ارتفاع ۵۶۷۱ متر و علم کوه به ارتفاع ۴۸۵۰ متر، یک کوه آتشفشانی غیرفعال است. ارتفاع قله این کوه ۴۸۱۱ متر است و در بالای قله آن دریاچه کوچکی قرار دارد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1674 بار   |   دفعات چاپ: 160 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر