برگزاری دوره 24 ساعته روابط عمومی در هتل توسط انجمن علمی مدیریت جهانگردی

 | تاریخ ارسال: 1396/3/10 - 11:44 | 

عنوان برنامه :

برگزاری دوره ۲۴ ساعته روابط عمومی در هتل توسط انجمن علمی مدیریت جهانگردی

زمان : بتاریخ  ۹۶/۱/۱۷ الی ۹۶/۲/۸

مکان : موًسسه هنر سیر عالی قاپو اردبیل

     به همت انجمن علمی مدیریت جهانگردی و همکاری موسسه هنرسیر عالی قاپو عامل استاندارد سازی اقامتگاه های استان اردبیل دوره­ ۲۴ ساعته روابط عمومی در هتل کد ۱۲۰ را در مرکز این موسسه برگزار نمود،؛ این دروه به شرح ذیل می باشد:

چکیده ای از برنامه اجرا شده:

جلسه اول : ساختار روابط عمومی در صنعت هتل داری/ مهمترین وضایف درون سازمانی و برون سازمانی / تبلیغات/ ۱۷ فروردین ۹۶

جلسه دوم: هتل های بین المللی ( انواع مختلف هتل ها / طبقه بندی و درجه بندی) / ۱۸ فروردین ۹۶

جلسه سوم: بایگانی،  آمار و گزارش بخش روابط عمومی/ ۲۴ فروردین ۹۶

جلسه چهارم : نحوه فروش خدمات و وظایف مشتریان در هتل/ ۲۵ فروردین۹۶

جلسه پنجم: شناخت صنعت گردشگری( تعریف ، اقسام؛، ارکان، انواع گردشگری) / سازمان های مرتبط با آن/ ۳۱ فروردین۹۶

جلسه ششم: مهارت های فردی  و ارتباطی/ ۱ اردیبهشت ۹۶

جلسه هفتم : نحوه برگزاری جلسات ،همایش ها و شرایط اضطراری/ ۷ اردیبهشت ۹۶

جلسه هشتم: استقبال و بدرقه مهمان/  ۸ اردیبهشت ۹۶                            

هدف از اجرای برنامه فوق:

*   آموزش مبانی مذکور

*   ایجاد ارتباط با موسسات خارج از دانشگاه 

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE



CAPTCHA