نشست هم اندیشی راه اندازی مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/2/4 - 17:39 | 

نشست هم اندیشی راه اندازی مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اعضای شورای سیاست گذاری این مرکز برگزار شد.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست با بیان اینکه تلاش می کنیم نشستی برای معرفی بیشتر این مرکز برگزار شود، افزود: در این نشست گروه های علمی ریاضی، کشاورزی و محیط زیست، علوم انسانی و معماری با کمیته های تخصصی خود معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای مراسم افتتاحیه این مرکز نیز باید فعالیت های ویژه ای انجام شود، گفت: فعالیت این مرکز در راستای پژوهش است و تاکنون نیز از دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دانشگاه های کشور عضوگیری کرده ایم.

پروفسور محمد نریمانی قائم مقام رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه راه اندازی مرکز مطالعات علم و دین کار بسیار دشواری است که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، آن کار را انجام می دهد، افزود: امید می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته سایت اینترنتی این مرکز نیز برای افتتاحیه آماده شود.

وی با بیان اینکه ساختار و برنامه های این مرکز نیز در قالب بروشور و کلیپ در روز افتتاحیه معرفی شود، افزود: انتشار مجلات علمی پژوهشی فارسی و انگلیسی، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف و برگزاری همایش های ملی و بین المللی از جمله فعالیت های این مرکز خواهد بود.

نریمانی با بیان اینکه علم و دین در کنار هم بسیار تاثیرگذار بوده و این مرکز حالت میان رشته ای خواهد شد، گفت: این مرکز می تواند با فعالیت های شاخص و چشمگیر در سطح استان، کشور و منطقه تاثیرگذار باشد.

گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در این نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1274 بار   |   دفعات چاپ: 125 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر