کارگاه فرهنگی با عنوان " اخلاق حرفه ای " در دانشکده فنی مهندسی برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1395/12/24 - 13:59 | 

در این کارگاه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مدبر رئیس  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد دکتر بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی مهندسی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین از اجرای منظم برنامه های فرهنگی این دانشکده در طول سال خبر داد و خاطر نشان کرد همکاران محترم هیأت علمی دانشکده از موضوعات مطرح شده در این جلسات بسیار خوب استقبال می کنند.

در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مدبر به بحث " نگاه " در اسلام اشاره کردند و آن را سه بخش " نگاه به خود " ، " نگاه به مسئولیت و مسئولان " و " نگاه به دانشجو " مورد بحث و بررسی قرار دادند. ایشان عنوان نمودند نگاه استاد می بایستی نگاه زیبا و خوشبینانه باشد و یک استاد دین مدار و توحید مدار همیشه نگاه انتقادی اصلاح گرا باید داشته باشد نه نگاه تخریبی. ایشان همچنین رابطه بین استاد و دانشجو را همانند رابطه ی پدر و فرزندی توصیف کردند و افزودند استاد همانند یک پدر است که دانشجو را از نظر علمی و اخلاقی تربیت می کند.

رئیس  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه به نشانه های یک استاد اشاره نمودند و گفتند: استاد خوب سه نشانه دارد علم، حلم و سکوت. ایشان اضافه کردند استاد نباید مبلّغ خودش باشد و برای اثبات خود متوسل به زور شود.

در پایان حاضرین ضمن ایراد نظرات خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3808 بار   |   دفعات چاپ: 442 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر