برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1395/12/3 - 15:05 | 

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حکمت مال قلب است و هر چیزی که مخالف درگاه خدا باشد، مطرود است.

وی با بیان اینکه غیبت، بدگویی، تهمت، افترا و غیره مخالف درگاه خدا است، ادامه داد: هر عملی که خلاف فطرت آدمی باشد، کار شیطانی است و باید از آن دوری کرد.

مدبر با اشاره به اینکه گروه بازی را باید کنار گذاشت، اضافه کرد: برخورد ما باید با مسائل، افراد و دانشجویان پدرانه بوده و در کنار آنها باشیم تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ستادهای دانشگاه است، اظهار کرد: جلسات ستاد به صورت مرتب برگزار می شود و نتایج و تصمیمات خوبی هم در این ستاد گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از اساتید الگوی مناسبی هستند، ادامه داد: باید از این اساتید به طرق مختلف استفاده کنیم چرا که ظرفیت ها و پتانسیل های این اساتید نباید نادیده گرفته شود.

مدبر افزود: باید گفت و گو با یکدیگر را تقویت کنیم و در صورت مشاهده خطا از فردی با او به گفت و گو بپردازیم چرا که گاهی افراد با یک گفت و گوی منطقی احیا می شوند.

مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ضرورت برگزاری برخی دوره ها برای اساتید و کارمندان تصریح کرد: آموزش اخلاق حرفه ای یکی از دغدغه های ما است که در این مقوله چند کارگاه برگزار شده است و این کارگاه ها باید ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: روسای دانشکده ها، شناسنامه های فرهنگی اساتید را راه اندازی کنند تا فعالیت های فرهنگی آنها همیشه در دسترس بوده و اساتید فعال در این حوزه شناسایی شوند.

دستور اضافه کرد: اگر مسائل فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر را به درستی مدیریت کنیم، قطعا در آینده به موفقیت های چشم گیری دست پیدا می کنیم.



CAPTCHA
کلیدواژه ها: ستاد امر به معروف و نهی از منکر |

دفعات مشاهده: 2059 بار   |   دفعات چاپ: 174 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر